Blog

All
Zvýšení návštěvnosti
Výkonostní marketing
Obsahový marketing
Branding / Tvorba webu
Technické aspekty

Zboží.cz a Heuréka nepodporují obrázkový formát WebP

Máme tu rok 2023 a vyhledávače stále tlačí na rychlost webů. V důsledku toho informují o možnosti…
Technické aspekty

Je nutný soubor robots.txt a v čem může pomoct?

Kdo se alespoň trochu pohybuje v oblasti správy webových stránek, určitě už slyšel o textovém…
Zvýšení návštěvnosti

Jak dostat stránku do Google vyhledávání

Vyhledávání Google u nás zaujímá přes 80 % veškerých dotazů. Na dalších místech se nachází Seznam,…
Zvýšení návštěvnosti

Co je copywriting?

Copywriting je psaní textů, které slouží pro marketingové účely. Těmito účely je především podpora…
Výkonostní marketing

Co je výkonnostní marketing?

Jak už nám spojení napovídá, u výkonnostního marketingu nám půjde především o výkon. Na jednu…
Obsahový marketing

Jak zvednout povědomí o vaši značce

Když se řekne "brand", spousta z nás si asi představí nějakou značku. Z jisté části máme pravdu,…
Branding / Tvorba webu

Jak zvednout koverze díky UX/UI

UX - User eXperience Uživatelská zkušenost, přívětivost je označení, jak se návštěvník na webu…
Výkonostní marketing

Co jsou PPC kampaně

PPC jsou první při písmena anglického označení Pay Per Click, což v překladu znamená platba za…
Zvýšení návštěvnosti

Co je SEO

SEO = Search Engine Optimization (ang. optimalizace pro vyhledavače) Můžete mít sebelepší službu,…
Zvýšení návštěvnosti

Základní optimalizace webu

4 základní kroky k optimalizaci webu, které zvládnete i sami Mít dobře optimalizovaný web znamená…