Zvýšení návštěvnosti

Jak dostat stránku do Google vyhledávání?

Share
Vyhledávání Google u nás zaujímá přes 80 % veškerých dotazů. Na dalších místech se nachází Seznam, Bing a další. Je proto logické, že by každý provozovatel webu chtěl mít stránky právě na Google. Navíc jsou pro Google a další vyhledávače podmínky pro zobrazování v mnoha ohledech podobné. Optimalizací Google tedy optimalizujete i pro ostatní vyhledávače.

Proces zapojení stránky do vyhledávače Google

V okamžiku vytvoření a publikování stránky se stane viditelnou pro roboty (crawlery), které ji mohou procházet. Obvyklá doba procházení trvá v rozmezí od čtyř do třiceti dní. Výjimkou jsou tzv. Google Novinky (Google News), nebo je možné pustit robota na stránku na vlastní pokyn. Ale ani toto popohnání nám nezaručí, že bude stránka ve vyhledávači viditelná v krátkém čase.

Druhým krokem, když už Googleboti stránku našli, je její indexace. Jde o zpracování údajů ze stránky, které a podle kterých se bude ve vyhledávači zobrazovat. Tato činnost obvykle trvá v rozpětí dnů až týdnů.

Posledním třetím krokem je porozumění obsahu a přiřazení hodnocení, které určí pozici pro dané vyhledávací dotazy.

Jak ovlivnit rychlost integrace

Základním předpokladem rychlé a dobré integrace je mít zvládnutou stránku technického SEO. Rovněž by na stránce měla být základní optimalizace. Ostatní už je na kvalitním obsahu a pokročilé SEO optimalizaci, což se nedá dělat jednorázově, ale jde o kontinuální procesy.

Časem také budete ke své stránce získávat zpětné odkazy z jiných webů, které budou váš rating zvyšovat a zlepšovat tak celkové umístění.

Jde to skoro samo

Samotný Google chce nabídnout svým uživatelům co největší databázi co nejhodnotnějších stránek. Google roboti (Googleboti) tedy neustále prochází celý internet a hledají stránky, které ještě ve vyhledávači nemají. Odhalí tak snad každou dostupnou a povolenou stránku i bez vašeho přičinění.

Pokud však chcete být vidět, na dostupných pozicích a mít požadovanou návěštěvnost, bez SEO úkonů se neobejdete. Na kvalitě záleží především.


Autor: Vojtěch Král

Blog

Vše
Zvýšení návštěvnosti
Výkonostní marketing
Obsahový marketing
Technické aspekty
Zvýšení návštěvnosti

Psychologický aspekt organické návštěvnosti

Psychologický aspekt organické návštěvnosti z hlediska SEO (Search Engine Optimization) může být…
Technické aspekty

Facebook CAPI: jak přínosné ve skutečnosti je?

Jedním z optimalizačních úkonů pro zlepšení výkonu Facebook Ads propagace je nasazení Facebook…
Výkonostní marketing

Jednoduchá obsahová kampaň Sklik funguje, ale neměří konverze

Možná znáte tu situaci, kdy vám běží PPC kampaň, která si strhává značný kredit, ale měřitelné…

Zboží.cz a Heuréka nepodporují obrázkový formát WebP

Máme tu rok 2023 a vyhledávače stále tlačí na rychlost webů. V důsledku toho informují o možnosti…
Zvýšení návštěvnosti

SEO vs SEM: v něčem stejné, ale přesto jiné

Sousloví SEO zastupuje neplacené organické vyhledávání a do SEM patří placené vyhledávání. Oba…
Technické aspekty

Je nutný soubor robots.txt a v čem může pomoct?

Kdo se alespoň trochu pohybuje v oblasti správy webových stránek, určitě už slyšel o textovém…
Zvýšení návštěvnosti

Jak dostat stránku do Google vyhledávání?

Vyhledávání Google u nás zaujímá přes 80 % veškerých dotazů. Na dalších místech se nachází Seznam,…
Zvýšení návštěvnosti

Co je copywriting?

Copywriting je psaní textů, které slouží pro marketingové účely. Těmito účely je především podpora…
Technické aspekty

Jak identifikovat Bing robota?

I když máme spuštěnou novou internetovou stránku, jejíž adresu nikdo nezná (pokud ji nikomu…
Obsahový marketing

Co je obsahový marketing?

Obsahový marketing (anglicky content marketing) je proces budování kvalitního obsahu pro vaše…
Výkonostní marketing

Co je výkonnostní marketing?

Jak už nám spojení napovídá, u výkonnostního marketingu nám půjde především o výkon. Na jednu…
Obsahový marketing

Jak zvednout povědomí o vaši značce?

Když se řekne "brand", spousta z nás si asi představí nějakou značku. Z jisté části máme pravdu,…
Technické aspekty

Jak zvednout koverze díky UX/UI?

UX - User eXperience Uživatelská zkušenost, přívětivost je označení, jak se návštěvník na webu…
Výkonostní marketing

Co jsou PPC kampaně?

PPC jsou první při písmena anglického označení Pay Per Click, což v překladu znamená platba za…
Zvýšení návštěvnosti

Co je SEO?

SEO je obecně známá a používaná zkratka anglického sousloví Search Engine Optimization, neboli…
Zvýšení návštěvnosti

SEO - základní optimalizace webu

4 základní kroky k optimalizaci webu, které zvládnete i sami Mít dobře optimalizovaný web znamená…