Aktivní správa SEO optimalizace pro vyhledávače Google a Seznam
Aktivní SEO znamená neustály dohled nad optimalizací, úpravy a změny za účel udržení si získaných pozic klíčových slov ve vyhledávačích a postupné zlepšování.
1
Základem každé pořádné SEO správy je analýza současného stavu a plánování, na která klíčová slova cheme, aby se stránky zobrazovaly.
Budování obsahu
2
Vytváření relevantního a věcného obsahu, který pomůžene nejen vyhledávačům, ale především návštěvníkům webu, eshopu.
Výměna zpětných odkazů
3
Velký důraz na SEO hodnocení a získání vysokých pozic ve vyhledávačích má prolinkovanost. Zapomeňte na zákeřné linkfarmy a vytvářejte zpětné odkazy se smyslem.
Pravidelné měsíční reportování
4
V našich reportech najdete vše potřebné:
výsledky měření pozic ve vyhledavačích Google a Seznam,
měsiční návštěvnost webu,
zdroj návštěv - je důležité mít přehled jestli k vám uživatelé přišli z organického vyhledávání, placených reklam nebo sociálních sítích,
nejčastěji navštěvované stránky,
další doplňující informace jako návštevnost dle zemí, míra opuštění webu nebo čas strávený na stránkách.
Analýza
Nastavení
Obsah
Linkbuilding
Kdo řeší optimalizaci webu
SEO Konzultant
Radek Čech
Radek je profík v oblasti marketingu a e-commerce. Vytvoří vám také interaktivní wireframe webu a vyřeší veškerou interní komunikaci s grafikem i kodérem při budování webu tak, aby všechno pěkně šlapalo. Taky pro vás umí cvaknout parádní fotky při natáčeních.