Aktivní správa SEO optimalizace pro vyhledávače Google a Seznam
Aktivní SEO znamená neustály dohled nad optimalizací, úpravy a změny za účel udržení si získaných pozic klíčových slov ve vyhledávačích a postupné zlepšování.
1
Základem každé pořádné SEO správy je analýza současného stavu a plánování, na která klíčová slova cheme, aby se stránky zobrazovaly.
Budování obsahu
2
Vytváření relevantního a věcného obsahu, který pomůžene nejen vyhledávačům, ale především návštěvníkům webu, eshopu.
Výměna zpětných odkazů
3
Velký důraz na SEO hodnocení a získání vysokých pozic ve vyhledávačích má prolinkovanost. Zapomeňte na zákeřné linkfarmy a vytvářejte zpětné odkazy se smyslem.
Pravidelné měsíční reportování
4
V našich reportech najdete vše potřebné:
výsledky měření pozic ve vyhledavačích Google a Seznam,
měsiční návštěvnost webu,
zdroj návštěv - je důležité mít přehled jestli k vám uživatelé přišli z organického vyhledávání, placených reklam nebo sociálních sítích,
nejčastěji navštěvované stránky,
další doplňující informace jako návštevnost dle zemí, míra opuštění webu nebo čas strávený na stránkách.