Aktivní správa

Aktivní správa SEO optimalizace pro vyhledávače Google a Seznam

Aktivní SEO znamená neustály dohled nad optimalizací, úpravy a změny za účel udržení si získaných pozic klíčových slov ve vyhledávačích a postupné zlepšování.

Jak postupujeme při
aktivní správě SEO

Analýza pozice klíčových slov

1 Základem každé pořádné SEO správy je analýza současného stavu a plánování, na která klíčová slova cheme, aby se stránky zobrazovaly.

Budování obsahu

2 Vytváření relevantního a věcného obsahu, který pomůžene nejen vyhledávačům, ale především návštěvníkům webu, eshopu.

Výměna zpětných odkazů

3 Velký důraz na SEO hodnocení a získání vysokých pozic ve vyhledávačích má prolinkovanost. Zapomeňte na zákeřné linkfarmy a vytvářejte zpětné odkazy se smyslem.

Pravidelné měsíční reportování

4 V našich reportech najdete vše potřebné:
  • výsledky měření pozic ve vyhledavačích Google a Seznam,
  • měsiční návštěvnost webu,
  • zdroj návštěv - je důležité mít přehled jestli k vám uživatelé přišli z organického vyhledávání, placených reklam nebo sociálních sítích,
  • nejčastěji navštěvované stránky,
  • další doplňující informace jako návštevnost dle zemí, míra opuštění webu nebo čas strávený na stránkách.

Analýza

Nastavení

Obsah

Linkbuilding