Linkbuilding

Výměna a budování zpětných odkazů

Získávání zpětných (doporučujících) odkazů patří k těm nejdůležitějším částem optimalizace. Představte si to jako doporučení. Když nějaký autoritativní web, bude odkazovat na vaše stránky, tak pro google je to signál, že váš web má uživatelům co nabídnout.

Cílem každého projektu by měla být tvorba tak kvalitního obsahu, aby jiné weby chtěli tento obsah sdílet s odkazem na vás. Čím víc kvalitních odkazu různě po netu se objeví, tím lépe.

Jak postupujeme při výměně zpětných odkazů

Výměna zpětných odkazů

1 Zkontrolujeme aktuální stav prolinkování, zajistíme výměnu a získání zpětných (doporučujících) odkazů z autoritativních webů.

PR články

2 Informační a osvětové texty s přirozeně se vyskytujícími odkazy na to správné umístění. Nechte si zpracovat příspěvek od nás.

Blogové příspěvky

3 Blog je velice mocný nástroj zvýšení popularity a získání organické návštěvnosti. Neměl by být podceňován, měl by být plněn kvalitně zpracovaným obsahem.

Internetové katalogy

4 Sláva mnoha internetových katalogů už je pryč. Je potřeba pečlivě vybírat a zpětné odkazy tvořit s rozumem.  Pak mají skutečný přínos.

Analýza

Nastavení

Obsah

Linkbuilding

Kdo řeší optimalizaci webu

 
SEO Konzultant

Radek Čech

Radek je profík v oblasti marketingu a e-commerce. Vytvoří vám také interaktivní wireframe webu a vyřeší veškerou interní komunikaci s grafikem i kodérem při budování webu tak, aby všechno pěkně šlapalo. Taky pro vás umí cvaknout parádní fotky při natáčeních.