Výkonnostní marketing

PPC kampaně pro
výkonnostní marketing

Nové akvizice díky PPC kampaním. Přivedeme na váš web nové relevantní zákazníky, kteří právě teď hledají váš produkt nebo službu

Audit vašich stavajících kampaní a hledání nových příležitostí

Provedeme audit vašich stávajících PPC kampaní, najdeme chyby a pokryjeme nové příležitosti, které nakopnou váš vykonnostní marketing a přivedou nové zákazníky.

Proč je duležitý výkonnostní marketing

  • zvýšení konverzních cílů (objednávka, registrace, přihlášení)
  • získání nových relevantních zákazníků
  • měřitelné výsledky a přehled výdaju a tržeb

Reference

 

Armyshop.cz

Armyshop.cz patří k největším českým prodejcům speciálního vojenského a outdoorového vybavení.
 

Baterie-herz.cz

Společnost Herz je jedním z nejvýznamnějších evropských výrobců baterií, kteří mají svoji výrobu pouze v Evropě.
 

UP-i.cz

Sehraný tým architektů, projektantů a stavebních specialistů. kteří vytváří nadčasové bydlení

Jak postupujeme
při správě PPC kampaní

Definice cílů

1 Základem dobře optimalizovaných kampaní, jsou její cíle. Ať už jde o prodej zboží nebo služeb, získání návštěvnosti, příhlašení k odběru newsletteru, odeslání poptávky a další.

Analýza konkurence

2 Podíváme se na vaši konkurenci. Určíme si, kdo je konkurentem, kam cílí a kde jsou jeho slabiny, kterých můžeme využít pro náš prospěch.

Audit reklamních účtů

3 Provedeme důkladný audit stávajících reklamních účtů (Google Ads, Seznam Sklik, Facebook Ads). Navrheme opravy a změny.

Strategie a nastavení PPC

4 Připravíme strategický plán a pustíme se do jeho realizace. Domluvíme s klientem rozpočet. Běžnými cíli jsou prodej, zvýšení povědomí o značce, cílení na konverze.

Správa a reportování

5 Výsledky kampaní analyzujeme a propagaci optimalizujeme, abychom získali co nejlepších výsledků. Ty následně reportujeme a neustále pracujeme na zdokonalování.

Kdo se stará o psaní na web

 
Marketingový specialista

Vojtěch Král

Vojta se Online marketingem zabývá více než 10 let. Rád vám napíše zajímavý članek do blogu nebo zkorekturuje nový web. Má za sebou zkušenosti také s prodejními kanály a společnostmi na mezinárodní úrovni.
Často kladené otázky k ppc

FAQ

PPC je zkratka pro Pay Per Click, což v praxi znamená, že v těchto reklamních systémech se neplatí za zobrazení, ale za klik.

PPC je asi nejoblíbenějším modelem placené propagace, kdy platíte za každé kliknutí nebo interakci. Od toho zkratka PPC (Pay Per Click). PPC kampaně obvykle zaručují dobrou viditelnost a proklikovost, ale za neustálé náklady. Je potřeba najít ten ideální poměr nákladů na propagaci a zíkanou hodnotu, s čímž vám rádi pomůžeme.