Profesionální SEO optimalizace pro vyhledávače

Organické vyhledávání patří mezi to nejsilnější na internetu a neplatíte zde za prokliky nebo zhlédnutí. Optimalizace webové stránky a eshopy pro vyhledávače Google, Seznam, Bing a další.

Proč je duležitá kvalitní SEO optimalizace?

  • kvalitní obsahová strategie má přímy vliv na SEO a vaše pozice ve vyhledávání
  • díky kvalitnímu obsahu budete z dlouhodobého hlediska pro vyhledavače zajímavější než vaše konkurence
  • kvalitní obsah vzbuzuje větší důvěryhodnost u zákazníků a budou se k vám rádi vracet pro relevantní informace
  • získávate návštevnost zdarma a z vašich čtenářu se stávají vaši nejvěrnější zákazníci

Reference

 

Knotek-reality.cz

Prémiová realitní kancelář, která se věnujeme náročným developerským projektům a prodeji nemovitostem.
 

Herz.cz

Společnost Herz je jedním z nejvýznamnějších evropských výrobců baterií, kteří mají svoji výrobu pouze v Evropě.
 

Armyshop.cz

Armyshop.cz patří k největším českým prodejcům speciálního vojenského a outdoorového vybavení.

Jak postupujeme
při optimalizaci webu

SEO analýza a audit webu

1 V první fázi vypracujeme analýzu klíčových slov a technický posudek stávajícího webu, na základě kterého pak dále optimalizujeme web pro vyhledavače.

Zprovoznění a nastavení

2 Provádíme kontrolu a úpravu meta informací, zkontrolujeme strukturu nadpisů (H1-H4), neexistující stránky 404, přesměrování ..

Aktivní správa

3 Aktivní SEO znamená neustály dohled nad optimalizací, úpravy a změny za účel udržení si získaných pozic klíčových slov ve vyhledávačích a postupné zlepšování.

Linkbuilding

4 Zkontrolujeme aktuální stav prolinkování, zajistíme výměnu a získání zpětných (doporučujících) odkazů z autoritativních webů.

Budování obsahu

5 Navrheme a zrealizujeme obsahovou strategii, která zahrnuje články na blogu, tipy a triky, rádce, průvodce, edukativní obsah a další.

Analýza

Nastavení

Obsah

Linkbuilding

Faq

Cena SEO optimalizace webu je rozdělena na dvě samostatná části:

SEO start up (zprovoznění a nastavení) a aktivní SEO (udržení pozic díky budování obsahu a linkbuildingu). V podstatě se jedná o to, abychom na Vaše webové stránky přivedli co největší počet návštěvníků z internetových vyhledávačů pomocí klíčových slov. Primárním požadavkem jsou kvalitní webové stránky, jak z pohledu obsahu, tak zdrojového kódu.

SEO je slovo, které vzniklo z prvních 3 písmen anglického sousloví Search Engine Optimization. Přeloženo to znamená optimalizace pro vyhledávače, v reálu jde o zlepšení pozice v neplaceném vyhledávání ve vyhledávačích Google, Seznam a dalších. Podrobněji se tomuto tématu věnujeme na blogu ve článku Co je to SEO.

V každé marketingové strategii záleží na zvoleném cíli. Pokud je cilém zvednout návštěvnost webu, nebo povědomí o značce, tak první výsledky se mohou dostavit během prvních několika týdnů. V případě, že jsou cílem konverze (například dokončené nákupy na e-shopu, zakoupení on-line kurzů atd.), nelze jednoznačně říct ani garantovat. I přes sebelepší nastavení strategie mohou výsledky ovlivňovat například nedostupnost zboží, sezónnost, cena doprava, vliv konkurence, cena a kvalita produktu, důvěryhodnost a další.

Jedná se o optimalizace s cílem dosažení co nejlepších výsledků v neplaceném vyhledávání, což je běh na střední a dlouhou vzdálenost. Obvykle jde o pravidelnou správu a výsledky se dostavují v řádech měsíců až let.