Jaká je cena SEO optimalizace webu?

Share

Cena SEO optimalizace webu je rozdělena na dvě samostatná části:

SEO start up (zprovoznění a nastavení) a aktivní SEO (udržení pozic díky budování obsahu a linkbuildingu). V podstatě se jedná o to, abychom na Vaše webové stránky přivedli co největší počet návštěvníků z internetových vyhledávačů pomocí klíčových slov. Primárním požadavkem jsou kvalitní webové stránky, jak z pohledu obsahu, tak zdrojového kódu.


Před zahájením prací na optimalizaci webových stránek jsme nuceni analyzovat váš web po technické i obsahové stránce. Nalezneme nové příležitosti, jak váš projekt posunout na lepší pozice ve výsledcích vyhledávání. Tato analýza je účtována v rámci ceníku za SEO start up (zprovoznění a nastavení).

Aktivní SEO (udržení pozic díky budování obsahu a linkbuildingu) znamená neustály dohled nad optimalizací, úpravy a změny za účel udržení si získaných pozic klíčových slov ve vyhledávačích a postupné zlepšování.

Pro zaslání cenové nabídky nás prosím kontaktujte ZDE.


Nejčastější dotazy ohledně SEO (Search Engine Optimization) a odpovědi na ně. Od základních až po více specifické. Stručně, jasně a přehledně.

FAQ SEO

Cena SEO optimalizace webu je rozdělena na dvě samostatná části:

SEO start up (zprovoznění a nastavení) a aktivní SEO (udržení pozic díky budování obsahu a linkbuildingu). V podstatě se jedná o to, abychom na Vaše webové stránky přivedli co největší počet návštěvníků z internetových vyhledávačů pomocí klíčových slov. Primárním požadavkem jsou kvalitní webové stránky, jak z pohledu obsahu, tak zdrojového kódu.

SEO je slovo, které vzniklo z prvních 3 písmen anglického sousloví Search Engine Optimization. Přeloženo to znamená optimalizace pro vyhledávače, v reálu jde o zlepšení pozice v neplaceném vyhledávání ve vyhledávačích Google, Seznam a dalších. Podrobněji se tomuto tématu věnujeme na blogu ve článku Co je to SEO.

V každé marketingové strategii záleží na zvoleném cíli. Pokud je cilém zvednout návštěvnost webu, nebo povědomí o značce, tak první výsledky se mohou dostavit během prvních několika týdnů. V případě, že jsou cílem konverze (například dokončené nákupy na e-shopu, zakoupení on-line kurzů atd.), nelze jednoznačně říct ani garantovat. I přes sebelepší nastavení strategie mohou výsledky ovlivňovat například nedostupnost zboží, sezónnost, cena doprava, vliv konkurence, cena a kvalita produktu, důvěryhodnost a další.

Jedná se o optimalizace s cílem dosažení co nejlepších výsledků v neplaceném vyhledávání, což je běh na střední a dlouhou vzdálenost. Obvykle jde o pravidelnou správu a výsledky se dostavují v řádech měsíců až let.