Za jak dlouho se dostáví první výsledky optimalizace?

Share
V každé marketingové strategii záleží na zvoleném cíli. Pokud je cilém zvednout návštěvnost webu, nebo povědomí o značce, tak první výsledky se mohou dostavit během prvních několika týdnů. V případě, že jsou cílem konverze (například dokončené nákupy na e-shopu, zakoupení on-line kurzů atd.), nelze jednoznačně říct ani garantovat. I přes sebelepší nastavení strategie mohou výsledky ovlivňovat například nedostupnost zboží, sezónnost, cena doprava, vliv konkurence, cena a kvalita produktu, důvěryhodnost a další.

Investice do marketingu, je v podstatě investice jako každá jiná. Nikdo vám negarantuje recept na rychlé zbohatnutí a pokud ano, tak lže. Každá dobrá strategie by měla být zisková především z dlouhodobého horizont a měla být jít ruku v ruce vykonnostní kampaně s obsahovýmí a zrovna tak SEO faktory a samozřejmě i procesy uvnitř firmy.

I sebelepší marketingová agentura může odvést tu nejlepší práci ale pokud ze strany zadavatele nebude fungovat komunikace


Nejčastější dotazy ohledně SEO (Search Engine Optimization) a odpovědi na ně. Od základních až po více specifické. Stručně, jasně a přehledně.

FAQ SEO

Cena SEO optimalizace webu je rozdělena na dvě samostatná části:

SEO start up (zprovoznění a nastavení) a aktivní SEO (udržení pozic díky budování obsahu a linkbuildingu). V podstatě se jedná o to, abychom na Vaše webové stránky přivedli co největší počet návštěvníků z internetových vyhledávačů pomocí klíčových slov. Primárním požadavkem jsou kvalitní webové stránky, jak z pohledu obsahu, tak zdrojového kódu.

SEO je slovo, které vzniklo z prvních 3 písmen anglického sousloví Search Engine Optimization. Přeloženo to znamená optimalizace pro vyhledávače, v reálu jde o zlepšení pozice v neplaceném vyhledávání ve vyhledávačích Google, Seznam a dalších. Podrobněji se tomuto tématu věnujeme na blogu ve článku Co je to SEO.

V každé marketingové strategii záleží na zvoleném cíli. Pokud je cilém zvednout návštěvnost webu, nebo povědomí o značce, tak první výsledky se mohou dostavit během prvních několika týdnů. V případě, že jsou cílem konverze (například dokončené nákupy na e-shopu, zakoupení on-line kurzů atd.), nelze jednoznačně říct ani garantovat. I přes sebelepší nastavení strategie mohou výsledky ovlivňovat například nedostupnost zboží, sezónnost, cena doprava, vliv konkurence, cena a kvalita produktu, důvěryhodnost a další.

Jedná se o optimalizace s cílem dosažení co nejlepších výsledků v neplaceném vyhledávání, což je běh na střední a dlouhou vzdálenost. Obvykle jde o pravidelnou správu a výsledky se dostavují v řádech měsíců až let.