FAQ's

Často kladené otázky

vše
Faq seo
Faq ppc
Faq srovnávače
Faq video

Cena SEO optimalizace webu je rozdělena na dvě samostatná části:

SEO start up (zprovoznění a nastavení) a aktivní SEO (udržení pozic díky budování obsahu a linkbuildingu). V podstatě se jedná o to, abychom na Vaše webové stránky přivedli co největší počet návštěvníků z internetových vyhledávačů pomocí klíčových slov. Primárním požadavkem jsou kvalitní webové stránky, jak z pohledu obsahu, tak zdrojového kódu.

Hotové video standardně předáváme ve formátu .MOV a .MP4, jednoduše si ho stáhnete přes link, který Vám pošleme. Samozřejmostí je také vložení nového videa na Youtube a Vimeo kanál. V případě potřeby upravíme formát pro požadavky sociálních sítích, jako je Instagram a Facebook.

Šibeniční deadline nutí všechny k maximální efektivitě, určitě se ozvěte.

Ano a budeme rádi. Nejlepší výsledky dosahujeme, když je s námi klient po dobu realizace v úzkém kontaktu a po celou dobu tak míříme do stejného cíle.

Natáčení se běžně účastní 3 lidé. Jsme sehraný tým, jsme velice operativní a poradíme si s každou situací. Moderní natáčecí technika je velice kompaktní, neomezuje nás v pohybu a nemusíme díky ní dělat žádné kompromisy.

PPC je zkratka pro Pay Per Click, což v praxi znamená, že v těchto reklamních systémech se neplatí za zobrazení, ale za klik.

Hotové video standardně dodáváme cca do 3 týdnů od natáčení. Samotnému natáčení pak předchází přípravy jako je tvorba koncepce videa, to zabere zpravidla 1 týden.

Primárním ukazatelem ceny nového videa je jeho rozsah a délka časové náročnosti pro vytvoření. V případě malého rozsahu (cca do 60 sec.) cena automaticky klesá, ale naopak jeho rozšíření může mít vliv i na navýšení ceny.

Z tohoto důvodu doporučujeme první fázi projektu, kterou je analýza a scénář nepodcenit a aktivně se jí věnovat. Další důležitou položkou jsou náklady spojené s dabingem, nákupem hudebních licencí a pronájem profesioální techniky.

Soubor ve formátu .XML, který obsahuje informace o jednotlivých produktech ve vašem e-shopu (název, cena, údaje o dostupnosti apod.) se označuje Feedem.Tento XML feed umožňuje také automatické propisování produktů do srovnávačů zboží, jako je Heureka, Zboží.cz, Google nákupi, Favi, Glami a další

Správná struktura značek v XML feedu a také množství a korektnost informací, které jsou v nich uvedené, přispívá k efektivitě jakékoli kampaně ve Zboží.cz.

SEO je slovo, které vzniklo z prvních 3 písmen anglického sousloví Search Engine Optimization. Přeloženo to znamená optimalizace pro vyhledávače, v reálu jde o zlepšení pozice v neplaceném vyhledávání ve vyhledávačích Google, Seznam a dalších. Podrobněji se tomuto tématu věnujeme na blogu ve článku Co je to SEO.

V každé marketingové strategii záleží na zvoleném cíli. Pokud je cilém zvednout návštěvnost webu, nebo povědomí o značce, tak první výsledky se mohou dostavit během prvních několika týdnů. V případě, že jsou cílem konverze (například dokončené nákupy na e-shopu, zakoupení on-line kurzů atd.), nelze jednoznačně říct ani garantovat. I přes sebelepší nastavení strategie mohou výsledky ovlivňovat například nedostupnost zboží, sezónnost, cena doprava, vliv konkurence, cena a kvalita produktu, důvěryhodnost a další.

PPC je asi nejoblíbenějším modelem placené propagace, kdy platíte za každé kliknutí nebo interakci. Od toho zkratka PPC (Pay Per Click). PPC kampaně obvykle zaručují dobrou viditelnost a proklikovost, ale za neustálé náklady. Je potřeba najít ten ideální poměr nákladů na propagaci a zíkanou hodnotu, s čímž vám rádi pomůžeme.

Jedná se o optimalizace s cílem dosažení co nejlepších výsledků v neplaceném vyhledávání, což je běh na střední a dlouhou vzdálenost. Obvykle jde o pravidelnou správu a výsledky se dostavují v řádech měsíců až let.